Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaLL
Administrator
Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 16:52, 05 Lip 2007 Temat postu: Podaj ktoś CFG na ziększenie fps |
|
|
Był by tak ktoś uprzejmy i podał mi cfg na zwiekszenie fps'ów bo z tymi 25/30 lipnie sie gra... z góry THX!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
7dsiesiątka
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: Czw 21:34, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
//rate 30000
fps_max 60
cl_interp 0
cl_interpolate 1
cl_lagcomp_errorcheck 1
cl_lagcompensation 1
cl_smooth 0
cl_cmdrate 100
cl_updaterate 30
rate 25000
cl_smooth 0
cl_interp_all 1
cl_pred_optimize 2
cl_predictweapons 1
cl_detail_max_sway 5
cl_detail_avoid_radius 64
cl_detail_avoid_force 0.4
cl_detail_avoid_recover_speed 0.25
r_maxdlights 12
cl_wpn_sway_scale 0
cl_wpn_sway_interp 0
mat_hdr_enabled 0
fps_max 60
mat_picmip 10
cl_smoothtime 0.1
muzzleflash_light 0
budget_show_history 0
func_break_max_pieces 3
cl_downloadfilter nosounds
cl_forcepreload 1
r_flashlightculldepth 0
r_3dsky 0
r_shadows 0
r_shadowrendertotexture 0
r_dynamic 0
r_worldlights 0
r_fastzreject 0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
7dsiesiątka
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: Czw 21:34, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
r_eyes 1
cl_restrcit_server_commands 0
r_teeth 0
r_renderoverlayfragment 0
r_decal_cullsize 0
r_modellodscale 0.1
r_dynamic 1
r_WaterDrawReflection 1
r_WaterDrawRefraction 1
r_DrawDetailProps 1
r_waterforceexpensive 0
r_rootlod 2
r_lod 0
r_drawmodeldecals 0
r_waterforceexpensive 0
rope_averagelight 0
rope_smooth 0
rope_subdiv 0
rope_wind_dist 0
cl_ejectbrass 0
cl_forcepreload 1
cl_phys_props_enable 0
cl_phys_props_max 0
cl_ragdoll_physics_enable 1
cl_show_splashes 0
cl_ragdoll_fade_time 1
cl_smooth 0
cl_muzzleflash_dlight_1st 0
cl_muzzleflash_dlight_3rd 1
cl_enabledeatheffects 0
cl_enabledeathfilmgrain 0
mat_colorcorrection 0
mat_antialias 0
mat_bloomscale 0
mat_bufferprimitives 1
mat_bumpbasis 0
mat_bumpmap 0
mat_fastnobump 1
mat_fastspecular 1
mat_filterlightmaps 1
mat_forceaniso 0
mat_loadtextures 1
mat_reducefillrate 1
mat_shadowstate 0
mat_specular 0
mat_trilinear 0
mat_hdr_enabled 0
mat_hdr_level 0
mat_specular 0
mat_picmip 2
mat_vsync 0
mat_reducefillrate 1
mp_decals 50
mat_clipz 0
mat_filmgrain 0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
7dsiesiątka
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: Czw 21:35, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
muzzleflash_light 0
r_decals 0
crosshair 1
hud_centerid 1
hud_saytext_time 6
hud_deathnotice_time 6
showhitlocation 1
net_graphpos 1
net_graph 3
cl_ejectbrass 0
cl_ragdoll_physics_enable 1
cl_show_splashes 1
cl_ragdoll_collide 0
cl_phys_props_enable 0
cl_phys_props_max 0
violence_agibs 1
violence_hgibs 1
violence_hblood 1
violence_ablood 1
r_modellodscale 0.1
//proccessor settings
r_sse 1
r_sse2 1
r_mmx 1
r_3dnow 1
// _Set audio settings_
// _corrects audio synchronization_
snd_mixahead .1 // _mixes sound ahead to reduce stuttering_
soundscape_flush
//custom
mat_monitorgamma 1.6
con_enable 1
hud_fastswitch 1
voice_enable 1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
7dsiesiątka
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: Czw 21:38, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
z kopjuj spakuj i rozpakuj to cfg w dod cfg a jak nie zadziała to podam inne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
7dsiesiątka
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: Czw 21:39, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
jest w częściach bo całe się nie zmieściło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GaLL
Administrator
Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 10:53, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Dzieki, zaraz sprawdze! btw. Nie prościej było z HOSTOWAC to gdzieś i podac link
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|