Forum Angels of Shadow Day of Defeat Source clan Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Podaj ktoś CFG na ziększenie fps
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angels of Shadow Day of Defeat Source clan Strona Główna -> Off Topic

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaLL
Administrator



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa


PostWysłany: Czw 16:52, 05 Lip 2007    Temat postu: Podaj ktoś CFG na ziększenie fps

Był by tak ktoś uprzejmy i podał mi cfg na zwiekszenie fps'ów bo z tymi 25/30 lipnie sie gra... z góry THX!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
7dsiesiątka




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZNAŃ


PostWysłany: Czw 21:34, 05 Lip 2007    Temat postu:

//rate 30000
fps_max 60
cl_interp 0
cl_interpolate 1
cl_lagcomp_errorcheck 1
cl_lagcompensation 1
cl_smooth 0
cl_cmdrate 100
cl_updaterate 30
rate 25000
cl_smooth 0
cl_interp_all 1
cl_pred_optimize 2
cl_predictweapons 1
cl_detail_max_sway 5
cl_detail_avoid_radius 64
cl_detail_avoid_force 0.4
cl_detail_avoid_recover_speed 0.25
r_maxdlights 12
cl_wpn_sway_scale 0
cl_wpn_sway_interp 0
mat_hdr_enabled 0
fps_max 60
mat_picmip 10
cl_smoothtime 0.1
muzzleflash_light 0
budget_show_history 0
func_break_max_pieces 3
cl_downloadfilter nosounds
cl_forcepreload 1
r_flashlightculldepth 0
r_3dsky 0
r_shadows 0
r_shadowrendertotexture 0
r_dynamic 0
r_worldlights 0
r_fastzreject 0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
7dsiesiątka




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZNAŃ


PostWysłany: Czw 21:34, 05 Lip 2007    Temat postu:

r_eyes 1
cl_restrcit_server_commands 0
r_teeth 0
r_renderoverlayfragment 0
r_decal_cullsize 0
r_modellodscale 0.1
r_dynamic 1
r_WaterDrawReflection 1
r_WaterDrawRefraction 1
r_DrawDetailProps 1
r_waterforceexpensive 0
r_rootlod 2
r_lod 0
r_drawmodeldecals 0
r_waterforceexpensive 0
rope_averagelight 0
rope_smooth 0
rope_subdiv 0
rope_wind_dist 0
cl_ejectbrass 0
cl_forcepreload 1
cl_phys_props_enable 0
cl_phys_props_max 0
cl_ragdoll_physics_enable 1
cl_show_splashes 0
cl_ragdoll_fade_time 1
cl_smooth 0
cl_muzzleflash_dlight_1st 0
cl_muzzleflash_dlight_3rd 1
cl_enabledeatheffects 0
cl_enabledeathfilmgrain 0
mat_colorcorrection 0

mat_antialias 0
mat_bloomscale 0
mat_bufferprimitives 1
mat_bumpbasis 0
mat_bumpmap 0
mat_fastnobump 1
mat_fastspecular 1
mat_filterlightmaps 1
mat_forceaniso 0
mat_loadtextures 1
mat_reducefillrate 1
mat_shadowstate 0
mat_specular 0
mat_trilinear 0
mat_hdr_enabled 0
mat_hdr_level 0
mat_specular 0
mat_picmip 2
mat_vsync 0
mat_reducefillrate 1
mp_decals 50
mat_clipz 0
mat_filmgrain 0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
7dsiesiątka




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZNAŃ


PostWysłany: Czw 21:35, 05 Lip 2007    Temat postu:

muzzleflash_light 0
r_decals 0
crosshair 1
hud_centerid 1
hud_saytext_time 6
hud_deathnotice_time 6
showhitlocation 1
net_graphpos 1
net_graph 3
cl_ejectbrass 0
cl_ragdoll_physics_enable 1
cl_show_splashes 1
cl_ragdoll_collide 0
cl_phys_props_enable 0
cl_phys_props_max 0
violence_agibs 1
violence_hgibs 1
violence_hblood 1
violence_ablood 1
r_modellodscale 0.1
//proccessor settings
r_sse 1
r_sse2 1
r_mmx 1
r_3dnow 1
// _Set audio settings_
// _corrects audio synchronization_
snd_mixahead .1 // _mixes sound ahead to reduce stuttering_
soundscape_flush
//custom
mat_monitorgamma 1.6
con_enable 1
hud_fastswitch 1
voice_enable 1


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
7dsiesiątka




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZNAŃ


PostWysłany: Czw 21:38, 05 Lip 2007    Temat postu:

z kopjuj spakuj i rozpakuj to cfg w dod cfg a jak nie zadziała to podam inne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
7dsiesiątka




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZNAŃ


PostWysłany: Czw 21:39, 05 Lip 2007    Temat postu:

jest w częściach bo całe się nie zmieściło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GaLL
Administrator



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa


PostWysłany: Pią 10:53, 06 Lip 2007    Temat postu:

Dzieki, zaraz sprawdze! btw. Nie prościej było z HOSTOWAC to gdzieś i podac link Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin